Gona

Friday

Kategori: Allmänt

Tja!
Riktigt trevlig dag. Korfattat. Mötte upp Natascha & Nowna, gick och åt sushi, medans dom njöt i fulla drag så var jag ganska dålig på att stoppa i mig sushin..laxen var EJ god hahaha men annars var den helt okej. Efter det blev det lång promenad sen satt vi på ett fik och tjöta i timmar. Gud vad vi tjejer är bra på och gossipa alltså haha man märkte knappt av hur snabbt tiden gick medans vi prata! Efter det skulle Nowna på bio så jag och Natascha stack hem till mig och åt jordgubbar. Sen ringde Nina upp och ville käka så vi drog in till stan och mötte upp henne och käka goooooda baguetter. Långpromend igen sen blev det hem. Då ringde Nina upp och vi prata, sjöng och skratta i telefon i evigheter HAHA så jävla sköna vi är va hahaha.
Tog typ bara en bild så jag snor dessa få från N&N's blögg.

















Imorgon kanske det blir Liseberg, vi får se. Annars måste vi ju möta upp våra kära geeks Leonel & Amir o gänget. Dom har man ju saknat förfan. Fick precis en video från när Leonel var i Rhodos hahahaha jag dör den killen är för skön som vågar ställa sig framför alla och sjunga karaoke med den där hemska sångrösten hahaha.
Nu ska jag chattra vidare här. Goodnight!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: