Gona

Beställt!

Kategori: Allmänt

Wuuuhuuu, idag beställde vi hem våra studentmössoooooooor! Ja mår bra yes I do.


Först fick man välja igenom grejor man tycket va intressant..


..sedan fick man testa mössor och kläder och allt var det var..studentklubbor fick vi också hihi..


Sen var det dax att beställa!


och så gick jag loss lite där också haha..men studentmjukisarna var ju bara så fina..o så t-shirten, o så visselpipan, o så champangeglas osv osv haha..

Förövrigt har jag tjänat pengar idag. Vill ni veta hur? Jo, genom att vika kläderna i syrrans garderob! Haha så jävla schysst att sitta o kolla på Simpsons och Family guy och glömma bort att du viker kläder för att senare bli några hundralappar rikare. Jag älskar den här familjen. Imon ska jag försöka hjärntvätta mamma till och ge mig pengar för att jag fixar min EGEN garderob hoho.
Nej nu ska fortsätta chatta här tills min dator ger upp och det är dags att dra vidare till TVn..Imorgon ska klassen paddla..men, jag tror det ska regna so I'm off. Vad är det med mig egentligen? Jag var ju en sån där liten äventyrsälskare när jag var liten! Nu är jag bara lat..
Jaja whatever, lite lathet har väl ingen dött utav? Hehe. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: