Gona

7 augusti

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Tja! What's up?
Här händer inte mycket, sitter och väntar pà att syrran ska bli färdig sà vi kan dra ut samtidigt som jag chattar med min kära Mirna som jag saknat sààà! Vi planerar lite inför nästa sommar HAHA, hon har plötsligt blivit riktigt sugen pà det nu haha, skönt och höra eftersom hon var den ända som inte verkade lika pà som vi andra när vi snackade om sommaren 2010 hahaha :)

Idag har vi bara legat pà stranden hela dagen, syrran som kom hit kritvit fràn Sverige har lyckats bli brunare än mig haha! Vafan är det med mig??? Jävla skit :p jaja det var ju kul iallafall hehe..
Jag har bilder ja, men jag orkar verkligen inte lägga in dom nu och jag börjat fà ont i ryggen nu för jag stàtt framàtböjd här alldeles för länge nu.
Syrran läste ut Twilight-boken idag, sà hon vill se filmen igen ikväll haha sà när vi kommer hem ska vi se pà den àter igen, I don't mind sence I looove it ;P
Godnatt!

Kommentarer

  • linda säger:



    svar:BRa för vill verkligen veta :D. Åh jag tycker att din blogg är jättebra. :) tack så mycket , blir jätteglad nu. Hum ingen aning :( menkan du inte beställa den då? KRAM O PUSS

    2009-08-08 | 00:19:22
    Bloggadress: http://lindoosa.blogg.se/
  • JONNA säger:

    sv: hehe åh vad härligt ;)

    2009-08-08 | 12:33:21
    Bloggadress: http://joonnaak.blogg.se/
  • smini' säger:

    sv;haha,ok,tack!:)

    2009-08-08 | 13:21:41
    Bloggadress: http://sminis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: