Gona

1 augusti

Kategori: Schweiz, Kosovo & Montenegro sommar 09

Hello sweethearts, whats up?
Jag har legat inne hela dagen idag och börjar pà Twilight-boken nr 2 och tittat pà Twilight, att den film kan bli tusen gànger bättre efter att man läst boken!! Jag är numera dubbelt sà kär i Edward hahaha.
Nu ska jag precis ut med broshan, han är nere och köper nàgonting bara..Màste ringa Gime ocksà, hon ville tydligen prata om nàgonting viktigt hehe..yes sà jag är lite nyfiken :p
Gotta go! Love you guys!
Syrran är här överimon wihuuuu pusss

Btw. Vart fan försvann sommaren sà snabbt? I miss home but whata hell, dagarna gàr förbi alldeles för snabbt ju!

Kommentarer

  • En bloggarinna säger:

    Jag gillar inte hösten, men man längtar som fan till New Moon!

    2009-08-04 | 23:18:02
    Bloggadress: http://twilightluv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: