Gona

Söndag..

Kategori: Allmänt

Yeay, hittade ännu en big låda med mina sommarkläder imorse! Och igår var vi nere i källaren och hämtade alla sommarskor, fan va roligt det är när man glömt bort att man har vissa saker så ser man dom där! Jag hade tydligen 6 gladiatorskor inte 5 upptäckte jag igår! Längtar tills det blir varmare så jag kan få använda alla mina fina skor! Hade ett par USA-flipflops som jag också glömt att jag har hihi :) Men nu ser mitt rum förjävligt ut iallafall haha, alla sommarkläder ligger här ute på min pall, min garderob är helt överfull och jag orkar verkligen inte göra någonting åt saken..Äsch får ta och lägga in en till garderob när jag orkar..

Jaja, vaknade iallafall halv 1 idag! Whats happening? I'm going back to the old Gona haha..Nej men ändring här! Sommarlovet är det ett tag kvar till! Inte för att jag ska sova mycket då heller haha, måste upp tidigt och dra till stranden, det är så himla skönt i Schweiz egentligen..Vi bor mitt i stan, 10 min o gå till stan och 5 min o gå till stranden..på stranden sitter alla och chillar som bara den, unga, gamla, familjer..så himla soft..sen har man en liten del för endast kvinnor när man kan sola topless..finns en restaurang som vi brukar äta lunch på, man får sin tallrik serverad vart man sitter och så kan man ligga där o steka o äta god mat. Det ända minuset för mig i Schweiz är att jag inte har några vänner där och att jag inte förstår franska! Om jag förstod franska så skulle det första problemet ändå lösas säkert..inte för att jag är typen som går fram och pratar med folk bara sådär men ändå haha. Men, jag diggar att jag inte bryr mig så mycket, jag är ändå borta hela dagarna där haha, nu i vintras försvann jag på morgonen efter frukosten och kom tillbaks när alla affärer stängde, ibland bråkade jag och syrran såklart o då gick ja ju ut och vandra på stan själv..Samma sak på sommaren, jag fixar mina baguetter och Ice Tea, bikini på och så drar jag till stranden, käkar frukost och solar..asskönt, bara man hade med sig sina vänner! Då jävlar :) menmen, nästa sommar då ska vi bannemig festa bort hela sommaren runt om i Europa!

Fan vädret försämrades! Jag som skulle ut till Saltholmen och fota idag :/ Satte mig på balkongen, målade naglarna och läste läxor istället hehe..Snart ska vi iväg till Mölndal hela familjen! Ska till mina kusiner och hälsa på min nya kusin Matilda! Fast jag ska inte stanna länge för jag måste hem och plugga! Men kul ska det bli iallafall, jag har med mig mina kameror så jag kan fota lite där :)
Ha en bra dag!

Ah whatever jag längtar som fan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: