Gona

Fredag

Kategori: Allmänt

Oh, glömde bort bloggen helt för ett tag haha. Haft en bra dag..oh herregud om ni bara visste va vi sysslade med igår natt..Jag & Shabbu kunde inte sova, så jag föreslog att vi skulle räkna får (eftersom det inte fann nått på TV!) vi hann med "1000, 999, 998, 997.." sen tröttna jag och ville komma på ett annat sätt för o få oss att somna..hahaha började trumma vilt på min soffa och självklart börjar Shab också trumma vilt på någonting annat på andra sidan och vi kom med värsta beatsen. Det är inte allt. Vi spelade in låtar också, oh herregud..låtar som är sekretessbelagda for life! Och det värsta är att när vi sjöng dessa låtar (med inlevelse såklart) så skaka vi på huvudet och dansa sittandes helt crazy och HELT seriösa hahaha fyfan när vi sedan kom på oss själva kunde vi inte andas så mycket som vi skratta. Vi började analysera vad som skulle hända om det fanns en dold kamera i mitt rum och om videon sedan skulle hamna på youtube, Shabbu ba "..och vi skulle inte heller kunna rymma nånstans för youtube finns överallt!" och vi blev helt förtvivlade, sen kom jag på att vi kunde låtsas att vi gjorde det med meningen, så vi börja peka på alla hörn i mitt rum och skrek "I'm watching you!!!" hahahaha asså jag förstår inte riktigt själv vad det var med oss, vi var så barnsliga man möjligtvis kan bli!

Aja skumt..idag då, vi försov oss lite granna (vilket är ganska förståeligt väl?) men vi kom till skolan till slut iallafall och haffade en systemkamera hihi, sen tog vi med oss Mirna och gick på ärenden. Jag har sagt upp mig från jobbet nu! Åh kändes så jävla skönt! Men ändå surt..för när man säger upp sig där så måste man jobba i yttligare två veckor och eftersom jag är ledig på påsklovet så är inte min sista arbetsdag förrens typ 26/4!! Fuckers. aja får la leva med det då hehe..
Sen vi gick hem och chillade, sen kom Nina över och vi låg och tjöta i flera timmar här i mitt rum, sen var det dax för film! Vi skulle ju ha Twilight movie night ikväll (berättar mer om filmen i nästa inlägg) och jag kan nu säga att jag aldrig mer ska titta på film med Shabbu & Nina!!!!!!!!!!!! Fyyyfan va jobbiga! Nina skulle hela tiden fråga vad som ska hända och Shabbu var kvick med och berätta, fast tack o lov hade bara Shabbu sett lite i början så det tog iallafall slut men deras jäkla kommentarer, Shabbu "Titta nu va som kommer hända!!" och jag är sån som gillar analysera filmer så om nått typ händer så säger jag ofta "aa men då säkert lalala" o Shabbu ba "neej asså dt kmr.." och sen Nina, när det var sån här känslosam scen och dom typ står där face 2 face o inte kysser varan "men faaaan va jobbigt att dom inte kan ta på varan" o typ "men va gööör han" hahahaha asstörande jag hade lust o kasta ut dom!!! Never again.
Sen tog den iallafall slut och vi följde Nina till hållplatsen för en stund sen, det är värsta dimman ute så ja var tvungen och ta med systemisen och fota lite! aaaaasballa bilder, visar imon orkar fan inte nu haha.

Nu ligger Shabbu i vardagsrummet och pratar i telefon hör jag (som vanligt!!!)..Får la gå nu och hoppa på henne där och stänga av hennes tel eller nått..eller så får jag väl också ringa upp någon o prata med...eller inte. Haha va tråkigt.
shiiiiiit vilket långt inlägg haha, ha det götttttt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: