Gona

Twilight-love

Kategori: Allmänt

Kan inte bestämma mig ifall jag tyckte att Twilight var riktigt bra eller bara bra. Asså jag tycker ju definitivt att den var överskattad men den var ändå så fin..Man blev typ kär i deras kärlek. Man blev helt indragen i deras kärlek!
Tänk och ha någonting sånt, att man gör precis allting för och vara med varan föralltid, att man väljer honom framför livet, gud va vackert! Kärlek är verkligen vackert. Jag vill också hitta en sån kärlek sen. & jag tror jag har fått en grej för romantiker nu, jag tycker det är en big deal och vara romantisk. Jag tycker det är så störande när folk förknippar romantik med o vara en "toffel", jag tycker inte det finns någonting som heter "toffel" i kärlekens värld. Den som tycker det är ju bara osäker på sig själv och sin kärlek. För älskar man någon så gör man ju allting för den?
aa ja vet inte men Twilight var iallafall en riktigt fin film, jag förstår att typ alla tjejer som sett filmen blir helt galna i Edward, fast jag själv blev inte det, han va ascharmig men jag vet inte haha..fast det är ändå en sån film som får en att tänka efter och som fastnar. Man får en inblick i hur riktigt kärlek faktist ser ut. Båda älskade varan så mycket och dom ville vara med varan föralltid, sånt är speciellt..sånt ger mig rysningar i kroppen!

Aja nu ska vi inte bli känslosamma här va haha, nej jag måste fan börja njuta av lovet nu förfan! Inga kärleks-analyser, kärlek är inte bra i den här åldern, dom flesta killarna är bara omogna fegisar som inte vågar visa känslor och sånt gillar vi inte. En romantisk tuffing ska det vara! Rolig, charmig och snygg ska han va, men han ska ändå kunna vara seriös och kunna prata med mig om allt! Och framför allt så ska han vara där för mig i alla lägen och älska mig föralltid. Det ska iallafall jag söka efter i framtiden :) 

Godnattpuss!


så söta!

Kommentarer

  • Nowna säger:

    haha åh ja det är så fint.

    joina nownas klubb för hopplösa romantikers vetja! haha puss&kram

    2009-04-04 | 01:35:51
    Bloggadress: http://hellonono.blogspot.com
  • Mirna säger:

    läs bäckerna, and u will love him too.

    2009-04-04 | 12:10:25

Kommentera inlägget här: