Gona

Friday

Kategori: Allmänt

Hello! Missed me? I know you did hihi..Blev sleepover trots allt igår! Syrran kom hit och sa att vi kan röka vattenpipa och ligga och tjöta o lalala så gå inte hem ok?? haha så jag brought my pyjamas and went over there. Dom hade inte lagat någonting utan bjöd ut oss på middag istället, asmysigt..vi skrattade ihjäl oss haha, efteråt gick vi förbi 7eleven och köpte med oss massa godis, gick hem och testade olika outfits, gottade i oss massa godis, drack vin (blää) och rökte vattnepipa. Dom blev galna i min nya klänning från Topshop och tyckte definitvt att jag skulle behålla den! Kändes gött haha..

Vaknade imorse och gick iväg till skolan, skööönt och ha skolan så mycket närmare hehe, trodde att jag börja halv 11 så jag var där typ 20 min innan vi börja och när kl väl blir halv 11 så upptäcker vi att det var ett missförstånd och att vi inte alls hade lektion, det var lite surt hehe..Efter skolan blev det stan med Shab & Mir, Nina joinade också senare, vi haffade presenter till Shab som fyller 18 på söndag!!
När jag kom hem så ringer farmor att jag ska gå och äta min favorit mat (pite, albansk mat) hos henne så jag och syrran gick över och nu är jag precis hemma igen, och så kom Shabbu precis..vi ska ut en sväng i det fina vädret och se ska vi hem till henne och fixa lite inför festen imorgon! Roligt..

Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: