Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

Hej babes! Har ni haft en bra dag? Min har väl varit helt OK, gått runt och längtat något så otroligt till sommarlovet idag alltså, ungefär 60 dagar kvar! Därav ungefär 40 av dom är skoldagar, då mår man ju lite bättre. Funderar på att sätta upp en sån där hemmagjord nedräknare i mitt rum, sån där som man gjorde själv när man var liten och längtade till något speciellt hehe..
Har tränat ihjäl mig idag! Jääävlar börjar bli bättre och bättre på det här, om det vorre jag för några månader sen skulle jag antagligen satt mig på cykeln, tröttnat efter 5 min, ställt mig på rullbandet och gått i max 10 min och sedan rusat hem haha, nu är det mer att jag pushar mig själv tills jag knappt kan stå på benen haha. Så jag lämnade gymmet helt död, stolt och snygg hihi ;)
Innan det var jag på stan med Shabbu, försökte hitta en outfit till henne som hon ska ha på Lördag..vi hittade en uunderbar klänning, så jäkla sexig rygg! Ett par skor från Zara såg vi också, passade perfekt till klänningen men dom var inte direkt dom bekvämaste så det var lite osäkert med dom, men dom var såååå jävla snygga..nästan så jag fundera på att köpa dom själv, men mamma OCH SYSTER skulle döda mig for real hahaha dom hade massa band framtill så dom skulle säga att dom ser exakt lika dant ut som alla mina andra gladiatorklackar, dom ser inte vad jag ser när det gäller skor haha.

Aja, efter att ha vandrat i stan i ett tag så blev vi hungriga, Shabbu föreslog thai-mat..hon blev såå glad när jag gick med på det hahaha, jag sa åt henne att titta runt i affärerna efter någonting snyggt och hon ba "jag kan inte titta nu, jag är bara glad att du gick med på att testa någonting nytt!!" Hahaha roligt. Jag är nämligen en såndär fegis som aldrig vågar testa på nya maträtter! Men det beror faktist på att oftast när jag testar någonting nytt så ångrar jag att jag smaka haha..som när jag testade indisk mat med itman och hennes familj, eller räkor på en restaurang i Schweiz (gillar endast pappas hemmalagade räkor) eller kebabtallrik i Hjällbos pizzera. Men ibland har det varit väldigt positivt när jag testat nya maträtter..som när jag testade kebabtallrik i City Kebab för inte så länge sen, eller när jag testa Dyner i Montenegro (dock var jag döhungrig så vet inte om jag skulle tycka det är lika gott nu?) eller när jag testa Kina mat för första gången med Itman och hennes family..ja minnen det hehe..


Thai-mat..Ja, jag kan ju säga såhär, detta kommer jag inte testa igen! Det var absolut ingenting för mig.


Shit va klockan blev mycket, har inte ätit middag ännu! Tänkte laga ihop lite ägg och mackor med mumsig pålägg..får skynda mig så det inte blir allt för sent med mat, det gillar inte kroppen hehe..
Senare får ni se dom nya klänningarna jag glömt och lägga in sen förra veckan haha..Hörs snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: