Gona

Underbara fredag!

Kategori: Allmänt

Heeeeello peeps! Har ni haft en bra dag? Jag kom nyss hem o har haft en helt woonderfull day ofcourse haha, va ju fan med Gime då blire liksom inte tråkigt haha..
Mötte upp henne i stan och vi gick direkt till vårt favofik och satt där och tjöta i fleeera timmar, tills dom stängde haha..Satt och snacka om allt mellan himmel & jord, vi har inte setts på ett tag så det var a lot to catch upp hehe..ingen förstår mig så Gime därför blir det extra skönt och snacka med just henne om saker och ting!
Efter fikan tog vi en lång promenad i det fina vädret sen stack vi hem till mig, satt på balkongen och lyssnade på musik en stund, låg i mitt rum och tjööta en stund och sen satt vi framför TV och rökte vattenpipa med Geti och Petros..aschill vi höll på och dö av skratt haha..
Aja efter det insåg jag att jag bara ätit frukost(!) så vi åkte in till stan allihoppa, följde med Gime till centralen där hon skulle möta systrarna snygg hihi sen gick vi vidare till Mäci där jag åt mig proppmätt, skulle inte ha ätit där I know men jag trodde jag skulle svimma så hungrig jag va!

Nu kom jag precis hem iallafall och ska tvätta bort sminket sedan bums i säng framför TV, är så himla trött! Är så jääääääääävla glad också, för att vi har planerat en sak, förhoppningsvis går det igenom, det måsteee det fan haha!! Men berättar mer när det blir säkert!

Här kommer ett fåtal bilder..vi glömde bort kameran fan haha

  


Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: