Gona

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hej allihoppa! Hur mår ni idag? Ser ni det fina vädret? Gud så underbart! Man blir liksom på så bra humör av detta vädret! Så har jag haft en bra dag också. Pluggade skiten ur mig igår!! Över 6 timmar satt jag och råplugga men så försov jag mig imorse! Blev så arg..men egentligen är det inte så konstigt med tanke på att jag la mig vid 3-tiden igår! Nu svider mina ögon som fan menmen får väl helt enkelt leva med att dom svider när jag fått för lite sömn. Hade ett litet möte med mentor och så, ska göra Matte B i trean istället, känns mycket bättre så eftersom jag vill ha allting från början. Pågrund av detta så kan jag inte välja Matte C i trean utan måste välja om..hmm, har ingen aning om vad jag ska ta! Får gå upp och prata med den ansvariga imon..
Idag blir det jobb! Flyttade fram min arbetsdag från igår till idag istället. Ska bli skoj, ska dit på min sista dag nu och flumma som fan haha, as usuall.
Ha det fint så hörs vi när jag kommer hem!
LOVE! Snart är det heeelg wihu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: