Gona

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Tror jag fixade det stora problemet jag mådde så dåligt över igår. Nu har klumpen i magen försvunnit och det känns ganska underbart. Hoppas bara det har ordnat sig for real nu bara!

Nu mår jag bra igen iallafall och ingen ska få mig på dåligt humör, bort med alla negativa människor!

Skolan var ganska chill idag, på morgonen hade vi en rolig och lärorik föreläsning på Företagsekonomin. Massa om UF företag och så, de var verkligen noga med att nämna flera gånger att man bodde bestämma sig vad man ska göra under sommaren för sen har man inte så mycket tid på sig..så jag och Shabbu slog ihop våra hjärnor och fick lite ideér, vi tror vi ska rikta oss mot vår egen målgrupp, känns bäst så men än har vi inte bestämt oss, det är ju ändå ett tag kvar men det känns så himla spännande!

Efter det hade vi prov i Engelskan, eller prov och prov , vi skulle skriva en uppsats..Det gick nog bra! Jag lät fantasin flöda så det ska nog ha gått bra.

Slutligen var det dax för Idrott, riktigt skoj! Vi var ganska nära där jag bor så det var soft och ha en 3 minuters väg och ta sig hem! Vi spelade badminton, scwash (something..), tennis och pingis..Jag hann dock bara köra badminton och scwash-grejen..det var riktigt kul!! Jag och Shabbu funderade en stund på att börja badminton eftersom vi var ganska gryma, men den ideén blev bortblåst när vi insåg att vi skulle tröttna efter en vecka hehe..

Nu är jag iallafall hemma och ska precis hoppa in i duschen och sen göra mig iordning, syrran kommer hit och hämtar mig vid 7 så ska jag till deras place..tror inte jag sover där men jag får se, börjar ändå halv 11 imon så det kan ändå funka. Hör av mig senare!



Scwash..som i filmer ni vet, ett rum med bara väggar så skjuter man mot väggen och bollen studsar tillbaks o så haha..


Badminton är sjuuukt kuuul, men min högra arm mår mindre bra nu hehe..





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: