Gona

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hejhej! Har ganska bråttom just nu men hinner slänga in ett litet inlägg iallafall. Har inte haft tid och blogga idag även fast det vart en ganska seg dag. Gick aldrig och träna såtidigt imorse, sov ut istället och gick sedan upp och åt en biiig underbar frukost, sen blev det träning i någon timme och så kom jag precis ut ur duschen..Ska laga middag till mig och broshan & fixa håret sen ska jag över till farmor en stund och umgås..Efter det får jag se vad jag och tjejerja hittar på!
Hoppas ni har en trevlig tisdag iallafall!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Någon var inte med på träningen idag... vi ger dig en till chans... torsdag 11:00 i stan... kommer du inte så vidtar vi drastiska åtgärder... tex häller vatten över dig när du sover... och ett tips är ju att du ska sova innan TVÅ på natten :P unga dam... komigen nu gona.. torsdag... be there

    puss o kram

    p.s jag och nina körde sönder armarna idag... träningsvärk imorgon YES...

    2009-04-07 | 21:01:46
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: