Gona

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hello. Finns inte så mycket och säga idag faktist, ganska onödig dag. Skola, hem och duscha & äta, jobb, hem typ. Men var riktigt kul på jobbet idag, skrattade ihjäl mig. Vi käkade ihjäl oss godis, kastade 1kronor på varan, dansade till albansk musik och diskuterade ett och annat haha. Nästan så det kändes lite sorgligt att det är min sista dag imorgon hehe..
Så skönt när jag kom hem från jobbet idag, kom lite tidigare eftersom jag inte ville missa DH såklart :P, då var det precis som förut. Mamma och syrran sitter och väntar framför TVn på mig med massa snacks, asmysigt..Har saknat och alltid ha massa liv hemma, att kunna gå och hämta vatten två på natten och se mamma ligga i vardagsrummet och titta på TV haha (i den här familjen sover vi sällan!)
Jaja, nu ska jag tjöta lite och titta på TV! Hörs imorgon, efter min långa sovmorgon (a) Godnatt!


PS. Gime är bäst. Love you girl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: