Gona

Tisdag

Kategori: Allmänt

Hallå! Läget? Här är det helt okej, känner mig lite seg bara..Har precis solat och fixat naglarna och tänkte börja laga mat nu, vet inte vad jag ska laga..saknar mammas mat!! Menmen får väl kolla vad som finns..jobbar idag så humöret är inte direkt på topp, big minus för att dom ringde Shabbu tidigare och hon slipper jobba den här veckan (eftersom hennes projekt har slut på adresser) så jag får jobba ensam ikväll och imon :( Menmen nu är det bara 5 arbetsdagar kvar och sen slipper jag det här helvetet! Haha nej så farligt är det inte men jag pallar verkligen inte sitta i 3½ timma framför en dataskärm och försöka övertala människor att jag inte pratar bullshit haha..
Ikväll kanske jag går över till syrran och Behare, inte säkert ännu men någon dag under veckan är jag iallafall bjuden på middag där haha, asgulligt!
Nej nu måste jag börja jobba i köket hehe, hörs ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: