Gona

Strawberrystudy

Kategori: Allmänt

Hejhej! Dålig uppdate I know men det kommer massa bilder från igår i ett annat inlägg senare, orkar inte lägga in dom nu hehe..Lägger även in bilder på min nya snygga kjol som mamma hade köpt idag! Och ett par söta ballerinas jag köpte häromdan..Yeayea whatever, nu sitter jag iallafall och råpluggar! Nationella i Engelska B imon och Nationella i Svenska B överimon! Svenskan oroar jag mig mest över..det är muntligt och jag kommer säkert vara hur nervös som helst! Ush hatar det, även fast jag gick i Retorik-kursen så hjälpte det inte alls särkilt mycket! Men jag ångrar inte att jag valde det, det var ändå en lärorik kurs.
Mamma skulle ut och promenera men gick först en sväng till affärern för o köpa jordgubbar till mig! Oh va glad jag blir, har inte ätit jordgubbar på nästan ett år och jordgubbar är verkligen det bästa jag vet! Kan äta 5 paket på en o samma gång om ingen stoppar mig!
Nu blir det plugg och jordgubbar då hihi, hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: