Gona

Söndags-morgon

Kategori: Allmänt

Sorry för dålig uppdate men jag var helt död när jag skulle gå och lägga mig så orkade verkligen inte sätta mig vid datorn.
Tjejerna var här och vi hade askul med Singstar och skrattade ihjäl oss. Fan va sköna dom är alltså haha.
Vid midnatt nångång gick dom iväg (efter att Mirna plockat undan i hela mitt rum, thank you baabe haha) och då tjöta syrran och Behare att jag "inte ska vara så tråkig" och sitta vid datorn så vi satt i några timmar framför TV och lyssna på musik, åt massa gott, rökte vattenpipa och snackade om allt och inget! Tänkte dra ut en sväng i stan men det kom vi på runt halv 2 och det hade börjar regna så det kändes som ingen ideé :/ Vilket var lite synd eftersom alla var sjukt festsugna haha. Aja nångång runt halv 3 kanske så satte vi på en film, självklart somna jag ganska tidigt i filmen så jag bara gick till mitt rum och decka direkt..Imorse sjukanmälde jag mig från jobbet också, orka sitta där o kämpa i 7 timmar liksom, blää never haha nu är jag inte tillbaks där förrens typ tisdagen efter lovet! skööööööööööönt :D

Nu ska jag fortsätta sova, vad kan man annars göra i det här BAJSvädret!? Jävla skit! Kanske får bli bio eller någonting annat som får oss på andra tankar, får se..kommer med bilder senare iallafall! Laaater

Kommentarer


Kommentera inlägget här: