Gona

Sjukt rolig natt..

Kategori: Allmänt

Oh jääävlar va skoj det var igår! Oförglömlig natt faktist, vi hade så sjukt skoj!! Firade då som sagt Shabbu som fyller 18 år idaaaag wuhuuu GRATTIS!!! & Jag var såklart den första att gratta henne hihi (a) Vi var ute ganska tidigt men dt gjorde inget eftersom umgänget var så sjukt kul att vi skrattade ihjäl oss hela tiden! Efter partajandet blev det självklart nattmat på Mäci och sen åkte vi hem, kom hem vid halv 5 nångång och hoppade rakt in i duschen, tvättade av sminket och borstade tänderna sedan direkt under täcket, jag var helt död! När jag skulle upp och dricka vatten varje timme typ haha så kändes det som jag skulle typ till Kina, asjobbigt..menmen sånt får man ta eftersom det blev ett par drinkar igår.
Mirna ringde för en stund sen och ville veta aaallt haha sööt, fanns ganska så mycket och berätta men vi får ses senare istället, vissa grejer e roligare och berätta IRL :p
Jaja, hade iallafall riktigt skoj och jag var så himla glad när jag kom hem och när jag vakna..men ändå lite fundersam, folk säger och gör så mycket när dom e packade, hur vet man liksom att dom är medvetna om vad dom gör? aa jag vet inte, jag måste iallafall upp och städa heeela hemmet nu :( Mamma kommer hem imorgon så ja, då förstår ni nog hehe..Får se vad som händer senare! Vi hörs!
LOVE

PS. Bilder kommer antagligen senare, dvs om jag orkar :) Här får ni en sålänge..

Kommentarer

  • Mia säger:

    Lika vacker som alltid!

    2009-04-19 | 21:39:34
  • GONA säger:

    SV Mia: Åh taaack va gullig du är! Puss

    2009-04-20 | 21:14:31
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: