Gona

Saturday

Kategori: Allmänt

Hellu snyggingar! Allt bra? Såg ni va fint väder det var idag! Herregud så himla skönt, önskar bara lovet kunde närma sig nu!!
Var med Mirna idag, spelade basket en stund men sen bestämde vi oss för o sitta o tjöta istället hehe, vi gjorde massa planer, nu ser man verkligen fram emot grejer wuhu haha ;D
Sen var jag hos Itman som jag inte träffat på ett tag! Sjukt va gymnasiet gör med en! Vi sågs varenda dag förr, lite synd =/ Jaja där satt vi hos henne och tjöta i flera timmar, skrattade sönder oss som vanligt hahaha, fan va jag diggar henne, hon är verkligen min soulmate, förstår mig alltid och så tänker vi alltid likadant också, kanske blir så att man blir ganska lika när man växer upp ihop? Jaja skön är hon iallafall :)
Nu ska jag chiiiiiilla, var uppe till 5 igår (skulle sova 11!) haha, men dt va värt dt för jag hade skoj som fan faktist, fick mig ett riktigt gott skratt och ett härligt leénde som följde med ända in till sömnen hehe..Vaknade dessvärre 2!! Menmen ska upp och hoppa relativt tidigt imon eftersom jag har mycket att göra! Men det ska inte hindra mig från att lägga mig sent idag också :) Godnatt än så länge iallafall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: