Gona

Saturday morning

Kategori: Shopping

Goodmorning sunshine! Startar dagen med en favorit!


Oh gud, nostalgi or what!? Så jäkla skööön sommarlåt asså :)
Känner verkligen att jag vaknat på rätt sida idag, även fast jag vaknade tidigare än jag ville! Får ta mig en tupplur senare på dan om jag ska orka hålla igång hela kvällen fan hehe..
Har precis hoppat ur duschen, kletade på massa brun-utan-sol på benen igår (resultatet blev utmärkt, Dove is the shit!) innan jag somna så nu känner jag mig brun och fin hihi :)
Tänkte ta och äta frukost nu sen ska jag in till syrrans salong en snabbis och fixa min lugg, hon ska också ut o parta idag så hon hinner inte komma hit efter jobbet så nu måste JAG dra mig ändaaa dit haha, ligger iofs 10 min med vagnen härifrån men ändå :p
Ikväll blir det då att vi firar vår kära vän Shabbu som fyller 18 år(!) imorgon. Vi ska dit runt 6 och hjälpa henne med allting sen kommer gästerna lite senare för lite förfest och sen blir det ut på stan. Ska bli himla kul, tänk att hon fyller 18! Jag är så jävla avis..för mig är det ungefär 8 månader kvar :( Jaja, får va glad för hennes skull iallafall haha..
Juste, jag ska ha hand om musiken as usuall hihi, älskar det! Då kan alla gästerna såklart förvänta sig en kväll fullproppad med house musik (a) Man kan liksom inte förvänta sig så mycket annat när jag får den uppgiften haha, inte direkt så att jag skulle fixa fram massa "shake-that-as-bitch"-musik heller! Jag har ett rykte o leva upp till vafan! hahaha oh jävlar va rolig jag kan vara såhär tidigt hehe..
Nej nu måste jag göra något nytta här va!
Btw, när jag var hos Shabsan igår och hjälpte henne plocka undan i hennes rum igår (dvs gömma alla skolböcker HAHA) så fick jag världens bästa grejs av henne!

Bodyspray från Victoria's Secret direkt från L.A's gator hihihi, jag blev överlycklig för den luktar verkligen himmelskt!! Thanx baby :)

Innan det var vi ju på en promenix, Mirna hände också på..När vi gick och spana efter lite grejer i ICA så fick jag syn på ELLE, där fick man tydligen med en snygg kuvertväska på köpet..ofcourse I had to buy it (a)



Snygg va? Love it :)

Hörs senare! Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: