Gona

Rubriklös?

Kategori: Allmänt

Jobbet gick bra idag! Med det menar jag att tiden gick fort hehe..3 timmars jobb (om man räknar minus rasterna o så) och en femhundring för det, inte illa faktist. Funderade stark på o sjukanmälla mig imorgon, orkar faktist inte men kanske jobbar ändå, gick ju ganska fort idag ändå..Efter jobbet tog jag en promenad ensam med min ipod, det var så skönt och få rensa tankarna lite..när jag hade gått två hållplatser så satte jag mig på vagnen och åkte hemåt, väl hemma var det tomt, broshan är fortfrande ute och jag känner mig sådär lite smårädd som jag kan bli ibland haha, brukar skrämma upp mig själv såhär ibland, inte så roligt. Menmen, nu hade jag tänkt och lägga mig och titta på TV, får sova ut imorgon eftersom vi inte har någon skola - sköööönt :) Men sen måste jag upp o hoppa, ska träna och in till stan..

Ush har blivit så jäkla känslig att det inte ens är kul längre haha, jag brukar va värsta tuffingen annars ju, nu gråter jag för minsta lilla..känns dock skönt efteråt men ändå, jag är ingen lipsill egentligen, får fan ta och skärpa mig, get back to the old Gona hehe..
yeye whatever godnatt nu!

Kommentarer

  • Nowna säger:

    motgångar gör en starkare.

    I think you'll make it through, whatever it is. ny kraft, nya tag nu :)

    2009-04-15 | 20:36:17
    Bloggadress: http://hellonono.blogspot.com

Kommentera inlägget här: