Gona

Pictures

Kategori: Allmänt

Gooood eftermiddag mina vänner! Vad har ni för er? Jag sitter bara och slappar här. Somnade om innan och vaknade runt 2 till en serverad frukost, mycket härlig start på dagen må jag säga! Skulle egentligen testa på syrran och Behares gym idag, har funderat på och byta lite men jag pallade faktist inte idag..Istället har jag då bara degat, har lust och gå ut o lira lite basket men neeeej här har man sina latmaskar till vänner som inte orkar med nått! haha..
Här kommer iallafall bilder från igår..


Var ute och hade skoj med Mirna och basketbollen..

Där hemma stod dom här geeksen och laga middag..

Och när vi satt ute på min gård och vänta så kommer den här nyblivne dommaren förbi och tjötar lite som vanligt haha..

Siiiingstar

Itman ville inte låta Mirna städa ifred haha..

Love you guys! Himla mycket skratt blev det..

Och är mina geeks gick iväg så spenderade jag natten med dessa två sjuka filurer haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa och trixa sen blir det iväg på en fika, det går ju fan inte o sitta hemma nu!
Ha en rolig söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: