Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

Fan va härligt med sol!!!! Man blir så himla glad! Hade nationella i svenska B idag, skriva uppsats i 5 timmar, nice or what? Haha gud så uttråkande, men jag känner att det gick bra iallafall, jag skrev ett debattinlägg eftersom jag känner att jag är bäst på o skriva argumenterande tal, det handlade om kränkningar o hur lättkränkta människorna blivit i dagens samhälle, jag var helt klart för! Jag tycker verkligen folket har blivit mycket mesigare och varje dag läser man att någon känner sig kränkt för någonting helt onödigt..jaja whatever blev en tjugominutare i solariumet idag, ja jag vet det är sol ute men inte direkt att man blir brun av den haha, så aa iallafall sen följde Nina med mig hem och här satt vi och chilla, hoppade in i duschen och nu har jag precis ätit pizza och sitter jag och fönar håret, nina gick till hemspråken för en stund sen och snart ska jag träffa Shabbu..Jag önska vi slapp jobba idag, så vi kunde gå runt och promenera i stan i det fina vädret! Men eftersom vi gick två timmar tidigare igår så måste vi nog jobba på idag :/ Jag har iallafall tagit ledigt hela påsklovet så det ska bli skööööööönt :)

  
Laddade upp med godis inför provet. Till lunch blev det baguetter som vanligt(?). Nina tar lite ego-pics at my place :)


Simpson är på TV nu så ja I'm oooooout höhö ;D

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHA opps

    2009-04-01 | 19:49:29
  • GONA säger:

    SV Anonym: hahaha??

    2009-04-02 | 22:19:03
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: