Gona

Onsdag

Kategori: Shopping

Shit är helt slut! Visste att jag skulle bli sömnig tidigt ikväll eftersom dom senaste dagarna har varit väldigt stressfyllda och sömnlösa. Var hos syrran förut och fick mig en rejäl klippning, blev av med en hel del hår :( Men det var ju så slitet så det är lika bra..men det är så sjukt kort nu fan! Men snart växer min riktiga hårfärg ut helt, så jag ska klippa och klippa tills det kommer ut och sen kan jag börja låta mitt hår växa långt o fint till nästa sommar :) Då jävlar ska jag aldrig mer färga det haha (ska försöka iallafall!)
Färgade även ögonfransarna! Tänkte testa på hur det blir, har aldrig testat förut..Blev lite skillnad bara för mina ögon börja svida (vilket det ska göra) så jag börja gnälla så det fick åka bort ganska snabbt haha..



Juste, innan jag kryper in i sängen så tänkte jag visa en ny söt & somrig blus jag fick av mamsen idag! Hon var på strålande humör idag hehe härligt ;D


Fin va? Faliminderit Mami :)

Shit nu somnar jag på plats här haha, godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: