Gona

Onsdag

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Läget? Här är det baaajs!! Vafan är det för väder?? Ushh! innan jag gick och la mig igår hade jag en sååådan lust att gå ut o jogga idag så jag tänkte att jag ska vakna tidigt, fixa en stor frukost väcka shabbu med hjälp av hög musik och sedan springa en sväng i skogen meeen icke sa nicke..får la bli tt jag spenderar dagen i ett tråkigt överfyllt gym :( blää orkar ej! Jaja iallafall igår var mys, Mirna & Shabbu kom över och vi ba låg och dega och tjöta här..Senare blev det filmen Yes Man! Fattar inte varför folk tycker den är dålig, jag skrattade ihjäl mig haha, fast det kan ju också bero på att Jim Carrey var med och han är ju en stor favorit!!
yeye whatever nu ska upp och fixa frukost och sen väcka Shabs..får se vad som händer idag, gymmet är ett måste iallafall! Ska inte slappa på den fronten nu när jag är ledigt och allt :)
Hörs sen, have a nice day in the wonderful weather...not höhö

Kommentarer

  • Natalie säger:

    Besök www.Ccamiila.blogg.se!

    bästaste blogg jag lovar , läser den varje dag ! där finns allting :)

    2009-04-08 | 13:59:13
  • noescape säger:

    Hihi, här så är det SOL YES! :D

    2009-04-08 | 15:16:06
    Bloggadress: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här: