Gona

OH HAPPY DAY

Kategori: Allmänt

åååååh underbara dag! 3 dagar kvar av lovet och jag har inte pluggat nått men jag mår ändå uuuunderbart :D
Somnade med ett big smile igår vilket kändes fantastisk..älskar det! Och så vaknar man såklart också med ett leende på läpparna, solen i ögonen och bra musik på!
Denna lördag ska fan inte få gå till spillo, det är ju fan ungefär 16 grader today! Så såfort jag vaknade så messade jag till gänget och checkade om dom var likna sugna som jag på att sitta på Slottskogen, röka vattenpipa, äta jordgubbar och spela kort! Det var dom! Så där ska dagen spenderas idag, grilla vet vi inte om vi ska ge oss in på, vi har en tendens att alltid misslyckas med sånt haha men nu kanske killarna klarar av det(?).. Annars får det helt enkelt bli något gott efteråt!
Nej men nu ska jag hoppa in i duschen, äta frukost och börja göra mig iordning! Then I'm out!
Hoppas ni också har en awesome day i solen! Love youuu =)

Var


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: