Gona

My day

Kategori: Allmänt

Hellu, läget? här är det väl bara bra. var på ganska så strålande humör men alltid är det folk som ska förstöra, bläää önska jag kunde frysa ut vissa människor från mitt hjärta och mitt liv ibland. Fattar inte vad jag kämpar för? Känns som jag ger och ger men får ingenting tillbaka? är det värt att kämpa för eller bodde jag bara släppa taget? för ni vet som man säger är du älskad så kommer de tillbaka. kanske ska köra på det? äh ja vettefan vet bara att jag ska försöka ta mig ur det här nu, rycka upp mig för det här är inte jag. Om någon inte är villig och kämpa med mig så kan den dra åt helvete faktist!
Aja en bra dag har jag iallafall haft! Här kommer lite bilder, glömde bort kameran så det fick bli lite panikbilder i slutet haha..
   

Bilder på shoppingen kommer i nästa inlägg eftersom min kamera dog precis så får ladda lite snabbt bara :P
Annars dåå..aa imon ska jag upp tidigt IGEN, denna gången för och tränaaaaa..Ska vara utanför Friskis 11.30!!!!!! Får se om jag kan vakna bara, I sure damn hope so för jag har planerat att träna rumpan av mig hela veckan hihi :)
Beeeeee right back! Love

Kommentarer

  • Nina säger:

    va hääääände va händeee... jag såg ingen gona utanför friskis

    2009-04-07 | 13:54:18
    Bloggadress: http://niinche.blogg.se/

Kommentera inlägget här: