Gona

Monday

Kategori: Allmänt

Godkvälll babes! Sorry för den dåliga uppdateringen idag men mitt internet mådde lite dåligt imorse så kunde inte logga in..Men aa iallafall har sprungrit runt i stan sen 11!! Vi var borta i Allum för och titta om vi kunde hitta något speciellt där men icke sa nicke, eller jo fick iofs med mig lite grejer hem (som jag visar sen) men inte så stor skillnad på utbudet jämnfört med stan..Miiiiirna köpte fiiinaste gladiator-klackarna!! Jag ville såå gärna ha dom men jag fick behärska mig! Har 5 par gladiator sandaler nu så det får räcka fan haha..

aa men iallafall här kommer iallafall lite bilder från igår, var på fika och hade det mys, sen kom vi över hit och låg och fixade naglarna och tjöta framför TVn..
   
myyys

När jag kom hem för någon timme sen så var köket rena rama bombnedslaget så nu har jag fixat det skinande rent där..och så handlade jag påväg hem också, känner mig väldigt duktig haha..
Aja bilder från dagen och shoppingen får ni se ikväll för nu har jag precis bytt om och ska ut och spela basket med mina geeks, sen ska alla komma över och vi ska ha en av våra legendariska "fashion-shows" hahaha askul!
Hoppas ni haft en bra dag och har en bra kväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: