Gona

Monday morning

Kategori: Allmänt

Godmooorgon babes! Hur mår ni? Jag mår helt underbart! Somnade med ett stort leénde på läpparna igår runt 5 kanske det var? Haha jag vettefan men jag sov gott som fan iallafall! Även fast det är skola imorgon och jag har ganska mycket och göra idag insåg jag så är jag ändå taggad inför dagen!
Ska strax upp och städa hela hemmet! Mamma kommer inte hem förrens nästa vecka men vafan, jag kan ju inte bo i skit heller haha! Efter det blir det iallafall träning med Mia och Nina, idag blir det fokus på mage och rygg! Gött =)
Efter det ska jag komma hem och ta mig ett bad och göra mitt eget hemma-spa! Det var länge sen jag tog hand om mig själv ordentligt känns det som. 
Sen måste jag plugga en del också, blir jobbigt eftersom jag skjutit fram det hela tiden men whata hell jag har haft ett underbart lov så det var verkligen värt det!

Men..nu ska jag faktist inte ljuga, heelt underbart mår jag inte..känner den där lilla klumpen i magen, varför? Jo för att jag vet inte vad jag ska ta mig till! Min Matte B kurs går åt helvete och det finns ingenting jag kan göra åt saken! Jag var fan grym på matte förr men sen vi fick den här jävla blåsta läraren så lär jag mig ingenting! Alltså jag fattar seriöst ingenting som kommer ur hans mun!! Jag förstår inte hur man kan bli lärare när man inte har förmågan att kunna förklara saker och ting till sina elever? Säger han en sak om man frågar men hur blir det så? Då repeterar han exakt vad han sa innan!??? Man blir rent ut sagt förbannad! Och vi har klagat, hela klassen tycker ju samma sak men dom gör INGENTING åt saken! Hämtar rektorer till lektionen och sån bullshit men vafan hjälper det? Sen bangar halva matte-gruppen och säger att dom ändrat uppfattning helt plötsligt!? Men vafan stå för va du säger jävla pussy! aa nu blev jag plötsligt aggressiv märker ja hahaha nej men jag fick ett mail av min mentor om just Matte, att det inte går så bra..Nu måste jag visa mina skills i Nationella men hur fan ska jag klara av Nationella när jag inte fattat nått av Matte B kursen?? 
Dom får inte ge mig IG alltså..I will burn up the school hahaha nej men seriöst pajar dom att jag inte kan komma in i skolan i USA då jävlar!! Det värsta är att jag FÖRSÖKER, jag bestämer mig för att ta det på egen hand istället och jobba med boken hemma o lalala men det är klart man behöver en lärare! Jag förstår ju inte massa siffror i boken och en matematisk förklaring bredvid? bläääääääää så jobbigt, någon som vill bli min privatlärare i Matte B haha??

Nej nu ska jag inte tänka på det mer idag, ska äta frukost nu och sen sätta igång med städandet!
Hörs senare!

 

Kommentarer

  • Jehona säger:

    Det är verkligen jobbigt med en lärare som inte kan hjälpa en på rätt sätt.. jag skulle föreslå att du ber henne om gamla nationella prov som du kan öva på och där ser du hur provet brukar se ut också.. (och man har rätt till att få gamla prov).. O sen det du inte förstår, vänd dig till en annan matte-lärare bara=).. det kanske funkar.. Lycka till=)



    / jehona

    2009-04-13 | 14:43:57
  • Blerina säger:

    Ohhh, jag lider med dig! Har också en sånn cpmattelärare! :(

    2009-04-13 | 16:29:13
    Bloggadress: http://bblerinas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Jehona: Tack så himla mycket, älskar när man kommer med så bra råd! Vi har pratat med vår mattelärare och det funkade, han skickade ut gamla natinella prov till oss nästa dag! Fast jag har ändå bestämt mig för att ta Matte B-kursen i trean istället, så ja lär mig grunderna o så..Men tack så mkt igen! Puss

    2009-04-26 | 15:22:54
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: