Gona

Min stora kärlek..

Kategori: Shopping

Är ni beredda på och träffa min nya kärlek som jag tidigare prata om?
Här är doooooooooooom!!




Så jävla synd att dom är typ tusen gånge snyggare i verkligheten än på bilderna..men, ska försöka få tag på en systemkamera under lovet då lovar jag bättre bilder på dom!
SKAFFADE EN SYSTEMKAMERA SÅ NU HAR VI LITE FINARE BILDER HÄR DÅ =)
........
Ja, jag talade förstås om skor!! Fan va skor gör mig lycklig, nästan lite läskigt! Har väntat i evigheter på dessa vackra skapelser och när jag såg dom idag höll jag på o dö! Skaka typ av glädje hahaha..Köpte ett par till syrran också för att ja visste att hon skulle typ dö när hon såg dom haha..
Oh ni tjejer måste väl ändå fatta varför jag känner mig så glad just nu hehe?
 
Juste, ett spontanköp till blev det också, en vanlig lite sådär småsöt t-shirt..



Gooooodnatt!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Göör snygga, nu blir man också sugen för att skaffa sig såna. Men är ingen riktig klack människa haha:p kan fan inte gå ens i klack.. Men är säker på att dem kommer passa dig så bra med dina snygga outfit. Ha en bra fredag

    2009-04-03 | 15:16:44
  • nyfiken säger:

    hejhej, de är skit snygga måste jag börja med att säga här. var hittade du dem?



    kram kram

    2009-04-03 | 22:57:00
  • Anonym säger:

    HEETA !

    2009-04-03 | 23:02:23
    Bloggadress: http://paatriciaas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Mia: Haha va söt! Nej du jag är inte direkt en klackmästare, syrran retas alltid att jag inte kan gå i klack men jag försöker! hahaha försöker vänja mig för med tanke på att jag är så himla kort så kommer jag få spendera hela mitt liv i höga klackar haha..och gud, tack för den komplimangen, jättegulligt, tuuusen tack! ha en bra fredag du med!! puss



    SV Nyfiken: Hallåå du, nämen tackar hihi :) Dom finns på Scorett, men skynda! Dom tar slut väldigt fort, puss!



    SV Anonym: Jaa ellerhur hihi I'm in love =)

    2009-04-04 | 00:59:11
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • nyfiken frågar igen säger:

    vad gick de på:D? pusss!

    2009-04-04 | 17:28:31
  • GONA säger:

    SV Nyfiken: Dom gick på 700 :d pusspuss

    2009-04-05 | 12:23:16
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: