Gona

Jag har fått en ny kusin!

Kategori: Allmänt

Ja, igår runt 1 på natten ringde min morbror och sa att dom fått en liten flicka! Jag hade nästan glömt att hans fru var gravid! Dom bor bara i Mölndal men det var ett bra tag sen jag såg hela familjen ändå..nej men shit tänk att medans jag satt och chilla i Slottskogen mot kvällen så håller jag på och få en kusin inte så långt ifrån haha kändes lite sjukt..
Matilda heter hon iallafall!
Vi diskuterade igår på natten, min brosha och jag om hur internationella namn nästan alla våra kusiner har..bara vi som har albanska namn typ haha..Vanessa, Victor, Isabella, Anton, Dafina Lorena, Samira, Denisa och så Matilda nu. Bara vi fyra (mina syskon och jag) och min kusin Blerta som har albanska namn haha..men jag gillar fan det ändå =)
Jaja stooort grattis till dom iallafall! Kanske åker förbi Mölndal sjukhus en sväng..får se om broshan drar dit :P

Kommentarer

  • drenusha säger:

    Min syster heter Dafina :P

    Är inte det ett albanskt namn? hehe

    2009-04-13 | 18:10:36
    Bloggadress: http://bunjaku.blogg.se/

Kommentera inlägget här: