Gona

Helt slut

Kategori: Allmänt

Oh jävlar! Är heeeelt slut! Har varit uppe i varv sen klockan 10!! Kom hem från stan runt halv 8 heeelt dödshungrig! Hade inte ätit sen typ runt 10! Men jag stod imot, stod imot alla Mcdonals jag gick förbi och det kändes göööötttt haha..Vandrade runt heeela san med Mirna och Itman, asskoj som vanligt haha..Efter att ha gått runt så länge så vi hade värk i fötterna så satte vi oss på ett fik och tjööta..Then home, fick gå och handla och sedan började jag laga middag! Bjöd över både morbror och farmor så det blev en familjemiddag, kände mig värsta stolt hihi börja bli vuxen..fixar ärenden, handlar, lagar mat, städar och grejer nu hahaha..
Fick förresten med mig två assöta klänningar hem idag! En från H&M och en från Topshop..men ni får se dom imon istället för jag ooorkar verkligen inte ta kort nu! Är helt ded alltså, har precis tvättat av mig sminket borstat tänderna och hela den processen, ska strax hoppa ner i sängen och titta på TV tills jag somnar, blir nog rätt tidigt ikväll med tanke på att jag knappt kan hålla ögonen öppna hehe..
Här kommer lite bilder från dagen iallafall!

  
  

& så min gooooda middag haha..
 
 


Godnatt!

Svarar på kommentarerna imon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: