Gona

Härligt!

Kategori: Allmänt

Ändrade planer. Hade ju tänkt och dra till gymmet efter frukosten. Icke sa nicke. Istället ska en skööön filur komma till Götet och hälsa på! Gime förstås! Hon frågade om jag ville ses och ta en fika..självklart vill jag det! Men skulle inte hinna med och dra ända till gymmet så då tänkte jag jogga en runda här i området istället, meeeen icke haha Shabbu var någonstans och grilla med familjen och jag tänker fan inte springa i skogen själv! Skitsamma har ändå tränat en hel del nu fan ;P Men iallafall jag hoppade istället in i duschen och nu har jag målat naglarna, lagt fram en outfit och sminkat mig. Håller på och fönar torrt håret..Vi vet inte riktigt om vi ska ta en fika på stan eller röka vattenpipa i Slottskogen..ska nog ta med vattenpipan för säkerhetsskull hehe..
Men nu är det bråttom, min sis från Uddevalla e snart här hihi, ha en uuunderbar dag i solen allihoppa, för det ska jag ha!
Love youuuu =)


My baby's looking hoooooooottttt ;)

Kommentarer

  • Emma säger:

    glad påååsk! :)

    2009-04-10 | 17:48:55
    Bloggadress: http://eemsis.blogg.se/
  • H A I D I J A K O B S S O N säger:

    SVAR: hihi jodå jag har haft en bra fredag eller har då ;D ensam hemma med min lillasyster !

    2009-04-10 | 18:04:56
    Bloggadress: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här: