Gona

Härlig start på dagen

Kategori: Allmänt

Hellllllllllllo haha :) Fan vilken jäkla morgon!! Vaknade klockan 10 av ett sms från Mia..skulle möta upp Mia och Nina 11 då som sagt..Åt frukost och sprang iväg och mötte upp dom, vi körde typ 1½ timme på gymmet, körde mest ben idag..på söndag blir det mage och rygg! Fan va gött det kändes och köra så hårt..Mia är en mycket bra träningsfriend hahaha..
Aja sen var jag tvungen och gå till banken en snabbis och nu är jag hemma..Har precis duschat och fixat mig, Mirna har suttit här och väntat på mig sen jag kom hem haha söt..Nej men nu ska vi dra iväg till stan! Vädret är underbart så det känns hiiiiiiiiimla gött!!
Ha en fin dag, kanske ses vi på stan höööhöö, looove :)

Kommentarer

  • Mirna säger:

    haha du är väldigt seg, just so u know!

    2009-04-09 | 14:37:18
  • Mia säger:

    Söndag 10 säger vi hahaha... skojar bara runt 13 skulle gå bra... jag har någon bra övning... sen blir det 30 minuter på bandet på söndag hihihi... mycket mage mage mageee shalalalalalaaalaaa... och glöm dina polare Ben och Jerry...

    puss

    2009-04-09 | 18:28:20
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här: