Gona

Happy day!

Kategori: Allmänt

Hejhejheeeej! Är så glad idag, 22 grader i Götet!!!! Fyfan va underbart!
Presentationen gick braa thank god, mitt tal blev jättebra till slut, dock var jag nervös som in i helvete haha men det syntes tydligen inte så mycket så jag är glad! Höll talet för mamma när jag kom hem och det första hon sa när jag var klar va "Vänta ja ska hämta min plånbok!" haha älskar att man belönas med pengar i den här familjen när man gör bra ifrån sig i skolan hihi :)
Nu kom jag precis ut från en kalldusch! Vädret lurades imorse så jag hade på tok för mycket kläder på mig för detta väder! Nu har jag iallafall lärt mig en läxa och lätt mig mycket somrigare hehe..Väntar på att pizzan i ugnen ska bli klar..sen ska jag iväg till syrran och klippa mig! Jag har ganska bråttom egentligen..så, jag bodde gå nu haha!
Ha en uuuunderbar dag babes, för det ska jag ha ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: