Gona

Goodnight

Kategori: Allmänt

Åh älskar min familj. Pratade nyss i telefon med pappa och genast får han mig på bra humör igen, min pappa har den otroliga förmågan att få mig och leé i alla lägen och jag älskar honom något så otroligt för det! Några månader kvar tills jag får träffa honom igen, är lite avis på mamma och lillebror som åker ner dit så ofta! Påtal om dom..saknar dom som fan nu alltså! När det vart lov har man ändå hängt med vännerna och knappt varit hemma för det mesta men nu äre skola och grejer och då känner man verkligen av hur tomt det blir här hemma =/
Aja kom precis ut ur duschen (orkar inte ta mig ett bad) och hade fått ett sms från Shabbu som också verkade känna sig lite nere så jag bjöd över henne hit för sleepover, så nu är hon strax här..Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: