Gona

Friday morning

Kategori: Allmänt


Startar dagen med den här underbara låten..


Godmorgon snyggingar! Sovit gott? Det har jag..typ. Tror jag insåg en sak inatt bara, det gjorde mig inte direkt glad så därav var inte min natt helt perfekt. Så jobbigt, vill bara att det här ska gå över så jag slipper tänka på det hela hela hela tiden, varje dag, kväll, natt och morgon..blää får ont i hjärtat när jag tänker på det. Kanske är det dax att ge upp nu? Jag får inga signaler att det funkar, att jag kämpar? Bodde jag släppa taget då? Sluta kämpa för det jag vill allra mest just nu? Jag vet inte, men jag vet att jag inte tänker stå här föralltid, för detta är inte jag. Jag väntar inte för alltid. Är man inte med mig, vid min sida så finns man inte i min värld, då är man värdelös för mig, jag kämpar inte för någonting som inte ger mig någonting bra tillbaka.
gaaaaah orka med dessa skitinlägg haha, men känner att jag måste skriva av mig då&då, det hjälper faktist!
Vaknade för någon timme sen och har hunnit göra mig iordning och fixa mitt rum lite..ska strax messa Mirna så hon får komma över. Hon ska på konsär ikväll och har panik över klädseln så jag grävde fram lite outfits igår kväll så hon ska få komma hit och testa, hon är så himla kräsen men nu får vi hoppas på att hon nöjer sig med någonting haha..
Nej nu blir det först frukost!
Hörs snart!

Kommentarer

  • H A I D I J A K O B S S O N säger:

    Har du en bra långfredag ? :) fått nå godis ? ^^

    2009-04-10 | 13:11:02
    Bloggadress: http://haaiidi.blogg.se/
  • Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] säger:

    den låten är sååå bra. har också tipsat om den i bloggen =)

    2009-04-10 | 22:49:38
    Bloggadress: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: