Gona

Basket

Kategori: Allmänt

I'baack homeee bitchesss haha :D hade lite ångest att jag inte gick och träna tidigare idag men den försvann snabbt när vi började spela basket, shit! Vi började lite lugnt och körde 21an eftersom vi bara var 3 stycken (jag vann såklart!!) men sen kom tre sköna snubbar som fråga om vi ville köra match och det ville vi, och skoj som fan var det hahaha jag dör va vi skratta! Mitt lag vann såklart, hade en kille på två meter i vårt lag så det var gööött med tanke på mina 160cm haha (a)
Efter att ha spelat och kämpat som NBA-spelare (HAHA) i några timmar så praktiskt taget spraang vi till affären och köpte dricka..mm va gott det var. Vilken sommardag, jävligt skön dag!

Glömde ta bilder medans vi spela så det fick bli efter..

På min gård..

Innan vi stack till basketplan så bjöd Mia(Mirnas syster) på underbara bullar hon hade bakat..

Här sitter dom på min gård och diskuterar killarn vi spelat basket med hahaha..

Mums, i love you fanta exotic!

Sen kom vi iallafall hem..eller nej först gick vi till Shabbu där hon packa ner 40 väskor eftersom hon ska bo här nu när jag e ensam haha sen kom vi iallafall hit och vi har duschat o grejer så nu sitter vi i pyjmas och väntar på Getoar, Petros och Nikola som kommer snart. Shabbu har precis fixat gooooa varma mackor med juice som jag sitter och äter här, härligt :)
Sist skoldan imorgon också och se är det ääääntligen lov, va roligt!!
Nu ska vi chillaaaa, ha det gött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: