Gona

Typ..min kväll(?)

Kategori: Allmänt

wuuuuuuuuhuuuuu är så haaaaaappy, lyssnar på världens bästa housemusik!! är helt jävla överglad haha vill bara dra till USA NUUUUUU!! Oh gud va jag längtar!!!

Nej ush ska inte tänka mer på det annars blir jag bara deppig att det är så långt tid kvar!! Chattade precis med min Petter..a.k.a Natascha wannabe Rudolf..aa det är hon ja..hahaha Natascha är en väldigt konstig människa..ja, ja skrev konstig tasch haha(L) hon sa till mig att det känns alltid som att det jag skriver till henne skriker jag ut? så kände hon tydligen alltid när vi chatta!? haallååå vad är det för fel på mig? hur kan man tänka så, vilken normal människa gör det? Tasch du är inte normal..bara så du vet!!! haha ditt sjuke fan!

Nej nu gick hon iallafall iväg o lämna mig med ett "vi smsar istället!" utan o ens låta mig berätta att min mobil är död o det är för sent på kvällen för min hjärna att komma på vart jag lagt den..el stupido..hehe

Nu sitter jag o dricker Redbull & äter Cashewnötter - I LOVE! Gott är det!
Brorsans skolkatalog damp ner i brevlådan idag förresten, stackars honom han skulle precis blunda innan fotot! haha men det var iallafall kul o titta på den, så roligt o ha en så tjock skolkatalog!! *avis* vår är jättetunn ju! vi är bara cirka 450 elever(!) Nej nu ska jag inte gnälla om det haha,, Har ni haft en bra kväll?
För min del blir det ändrade planer för imon, vi flyttar över torsdags planering till fredagen istället, så va som händer imon vet jag inte! Mamma ska ju på posedioncup med lillebror imon heeela dan, jag erbjöd mig faktist att gå istället, tänkte köpa massa tjejtidningar och godis o med min iPod kan jag ju sitta där hela dan, ingen fara för mamsen skull..men mamma tyckte synd om mig så ja..men ska säga till henne en sista gång! Dt blir ju säkert skojigt för mig med där ju haha lära känna nya människor..hehe not.

Well nu ska jag sträcka ut mig på soffan o njuta av vad som finns på TV, godnatt söta söta ni! PUSS!!


Tasch and me - ett braaa tag sen! <3


Smaskigt!

Hvitfeldtska Gymnasiets skolkatalog 08-09!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: