Gona

Jag, min familj, vänner osv

Kategori: Allmänt

Tänkte ladda upp lite bilder på viktiga människor i mitt liv nu :)

Min kära mamma Pappa
min älskade mamma & pappa

min storestorebror höhö..

min kära syster..

storebror och jag..(inte min studentmössa :P)

och så sist & minst haha jag o min jobbiga men älskade lillebror!

Sen har vi min bästa kompis som jag kallar min syster eftersom jag kännt tönten sen vi va små snorungar och vi är så lika att man kan inte annat än tro att vi e systrar...it don't matter if your black or whitee lalala hahaha :D

Itman är hennes namn, and I love her..

Och några andra filurer jag inte kan leva utan är mina 3 andra flicks..Mirna, Nina & Shabbu..tillsammans är vi ju bäst förfan :D love u gangbang!

Shabbu, jag, Mirna, Itman & Nina

När jag & mina flicks har tråkigt så flummar vi ihjäl oss...

Här kommer två andra tjejer som betyder mycket! Mina & Itmans småsystrar, gud kan inte ha skapat någon så lika som vi fyra haha! Synd att man inte är med varandra så ofta bara! När jag & itman flyttar till USA så ska även dessa två geeks joina oss efter något år! Tara & Gime är namnet på våra soulmates.

Itman, Gime, Tara & Jag

Jag är ett Zlatan Ibrahimovic-freak och jag tror seriöst att jag är kär i honom! Fjärilar i magen och obeskrivlig gläjde när han ler/skrattar o pratar måste väl betyda det haha :$? Iallafall jag ÄLSKAR honom..och detta är mitt rum!

Jag älskar dig Zlatan Ibrahimovic!!!

Jag & Itman är galna i USA och vi ska dit o studera efter gymnasiet..efter studierna ska vi bo där forever! Längtan går inte ens att beskriva!

we love L.A!!!

och så, som pricken över i:et slänger jag in en bild på mig under mina blonda tider haha..

LOL va sur jag ser ut haha! men det får duga! (shit min panna ser också gigantiskt ut hahaha men jag lovar er den är inte så farlig!)

Det var allt jag hade för idag! PUSS

Kommentarer

  • Ilvic* säger:

    Du och din syster borde satsa på en modellkarriär.

    2008-10-08 | 15:37:55
    Bloggadress: http://guzilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här: