Gona

I want 2 resa!

Kategori: Allmänt

Sitter med min ansiktsmask nu framför datorn och skulle bara kolla upp min mail men tänkte bara slänga in ett inlägg sådär för skojs skull ;P


Faaaaaan va jag är sugen på & resa!!! Asså har drabbats av en såkallad resefeber tror ja haha..sitter hela tiden och googlar på olika reseorter..mestadels USA såklart!

Tittade förresten på Idol idag, brukar inte göra det, tycker inte den är så bra faktist, den förra juryn va mycket bättre tycker ja! Jag Tycker bäst om de söta 16åringarna Anna & Johan..MEN wtf?? vad har dom gjort med Anna!? Stackars lilla flicka! Såg när hon va på på uttagningarna sist o så ser jag henne uppträda idag! Gud hon såg ju ut som en gammal kvinna! Nej ush dt va fruktansvärt!
Tittar Ni på Idol?

Nej nu har masken legat för länge måste skölja av den, sen ska ja måla naglarna, håret tar jag inte idag eftersom jag kom på att jag tvättade det igår och d e ju inte alls bra att tvätta det för ofta!

Efter det blir det filmen "Mirrors" med syrran! Sen sleepideepi höhö..

GODNATT PUSSSS!!


Va i Barcelona förra sommaren..Gud vilken vacker stad va! - I LOVE!

Kommentarer

  • Naim, 17 säger:

    Hej vad fin du va :) Naim heter jag (Kosovar :p)



    Om du har msn adda mig på den eposten jag angav, kul att du är intresserad av företagande, jag är nämligen en...



    tung.. klm

    2008-10-10 | 23:50:36
    Bloggadress: http://www.prishtina.se
  • ANGELICA säger:

    Svar: Åh tack! :D Puss

    2008-10-11 | 10:57:25
    Bloggadress: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: