Gona

Träning!

Kategori: Allmänt

Puuh, vilken morgon! Hann aldrig med min smoothie eftersom jag fastna här..så när jag insåg att klockan var 10 o jag fortfrande satt här sprang jag fort ner till tandläkaren för o kolla upp vad problemet var & eftersom folktandvårdens personal här SUGER så visste hon inte va felet va, skickar bara hem mig sådär med sån smärta att jag knappt kan äta!! Jävla kärring! I väntrummet hade Mirna stått o väntat så vi gick raka vägen till träning o körde ett Core/Balans-pass, SKÖNT!
Mirna ville att jag skulle med till centralen o möta upp Lejla men ja var ded out o orkade inte. FÖRLÅT MIRNA! hahaha<3
Somnade påvägen hem o vakna upp precis innan jag skulle av, av att ett gammalt par bredvid mig väckte mig för o fråga vad hållplatset så..eh tack kära ni! När jag kom blev det duschen, fixfix o sen en hääääärligt frukost, som jag inte kunde njuta av till max pga min tank :( Men iallfall, snart ska vi åka in till olika affärer o kolla grejer till hemmet :)

Jag ska göra om mitt rum men vet inte om jag ska använda mig av färgerna svart/vitt/grått eller vitt/bercht/mörkbrunt - Vad tycker ni?

Nu blire TV framtills vi drar, PUSS ha en bra dag!!


Core/balans (går ut på att främst träna magen och balansen)


Yeay, Friskis & Mirna =)


Mûsli, mackor & juice - MUMSIGT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: