Gona

Bibliotek & Shopping!

Kategori: Shopping

Otur? eh typ..(!) Åkte iväg till stan och när vi mötte upp Mirna & Lejla så inser jag att jag inte har med mig pappret där alla böcker vi ska ha är uppskrivna gaaah det innebär att ja måste dit igen under veckan, jävla bajs. Iallafall vi skutta dit alla fyra för att Shabbu skulle ju låna! Sen blev det lite stan, det va skoj :) Vi bestämde att vi måste ha vår SPA-dag snarast! Vi hade ju totalt glömt bort det! Nåväl sen upptäckte vi även en sån här utklädnadsaffär eller vad man ska kalla det..skämtbutik? Där jag hitta cooooooolaste brillorna, synd att dom var så fula bara haha =(

Sen stack vi hem..elr nästan, preciiiis när jag passerat Centralen så ringer mamma som var i stan o ville träffa mig, så jag fick vänta till nästa hållplats (10min!!) sen fck jag åka tillbaks :P Mamma skulle nämligen köpa ett par skor till mig, bara sånna här vanliga till idrotten så fick med mig hem ett par, snygga var de :) Vi träffa även på gamla familjevänner som numera är min hemspråkslärare och hennes dotter som är min barndomsvän, det va kul, inte sett henne på åratal!
O nu så e vi hoome again :D Idag börjar ju Greeeys yesyes :) Ska bli kul, o mamma lagara lasange så ja, livet känns underbart hehe ;P
Imon ska jag träffa Maia! Yes my lovley hoe ska bli kul (JA, jag FÅR kalla henne så!)

Oj, nu kom morbror precis hem o har köpt med sig en North Face-väst till mig, snyggt!! Jag strök ju hans kläder för ett tag sen så nu var han skyldig mig något haha! Ska ta kort nu så lägger jag upp :)

Nej nu måste jag iväg, plugga lite o så :) PUSS!!


Lejla & barnsliga Mirna på Statsbiblioteket

Dom übercoola brillorna! Visst var dom snygga!?

Da shoes mamá bought me

Svarta North Face-västen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: