Gona

Happy again :D

Kategori: Allmänt

Kom hem för en stund sen, yogan vad superskön! Ska börja gå varje torsdag när jag har tid! Verkligen avslappnande!!
Påvägen hem hände någonting kul hahaha, vi stod i hållplatsen o vänta på vagnen och så ser Mirna sin syster Mia från långt håll o pekar "Där kommer hon tjockisen!" men hon tänkte inte så långt, eftersom det fanns massa människor som stod där, o vi andra blev ju förvånade för vi fatta inte vem hon kalla för tjockis så kom en ung religös kille med sån här..vet inte vad det heter med en vit klänning-liknande sak o långt skägg o frågar "Pratar ni om mig?" och vi brister i skratt! Han va ju lite skämtsam av sig o sa "Nä ja tänkte när alla stod där o stirra på mig!" och vi skrattar ännu mer o hans kompisar garvar också..det va lite kul, kanske inte lät lika kul nu när jag skriver det (?)

När jag kom hem satt jag med mamma & syrran och planera hur vi ska göra om alla rum, för det är inte bara mitt rum som ska göras om, utan allas i familjen! Det ska bli så fint så :)
Oh va gött, morbror ringde precis, han är vid pizzerian och undrar om vi vill ha nånting..KLART VI VILL!! Jag beställde en smaskig Margarita - I LOVE!
Juste, ny data! Ni vet syrrans dator jag visat bild på tidigare? Den är min nu :) Det ska bara köpas bärbar internetanslutning så, förresten vet ni någon ni kan rekomendera? Dom här 3-grejserna verkar ju bra, men jag undrar om ni vet någon anslutning som även funkar utanför Sverige? För jag reser ju varje sommar och typ varje jullov så det är ganska effektivt o kunna ha internet med mig då också!

Tänkte ta ett bad nu men eftersom pizzan strax e här får det bli en dusch istället! Det jag sa om ångest innan? Forget it, jag mår super nu :) Vet dock inte om det berodde på yogan eller att jag fick träffa flicksen(?) .. Påtal om flicksen, vi bestämde att vi ska ha halloweenmiddag på lördag! Ser fram imot yeay ;D Vad ska man klä ut sig till? Sanet tyckte ju jag va så söt som mus när vi hade en liten pjäs i engelskan o jag skulle agera Jerry..men det känns tråkigt? Syrran tyckte vi skulle köra med kändis-looks, o hon tyckte att jag skulle va Amy Winehouse..Vad tycks? Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska va? Maybe an american freak med massa USA grejer på mig? hahaha skulle ju va kul!

Nej nu ska jag iväg, duschen väntar!!
PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: