Gona

Skön dag!

Kategori: Allmänt

Hej!

Skön dag har det vart idag faktist! Chill chill :D skulle egentligen bjuda mamma på bio ikväll men såg att hon inte mådde så bra och hade det lite stressigt så tänkte att dt får bli en annan dag :) Vi var iallafall och handla på ICA så jag köpte lite girlsstuff bl.a lite tjejtidningar - I LOVE, synd att dom kommer ut så sällan, de bodde komma ut varje vecka fan!

 Solo har jag hemma och Vecko Revyn fanns inte så dt blev dessa :) gillar inte FRIDA vanligtvis, den är lite för barnslig men nu har de börjat bli lite bättre så den fick också åka ner i kassen!



Nu sitter jag i mina mjukiskläder och bara softar, idag är det ju kanelbulledagen så får fråga syrran om hon vill baka bullar med mig (a) älskar att baka, så roligt! Ikväll är det umgås med familjen :D Vi ska titta på lite filmer..Awake och Wanted tror ja..i min familj är alla moviefreaks, dom har typ sett ALLA filmer som finns haha o dom retar mig alltid för att ja gillar sånna geeksfilmer, ni vet sånna highschoolfilmer som är så förutsägbara haha men vadå ja gillar andra filmer också, dom är bara lite mer intressanta för mig eftersom jag blir helt uppslukad i det där Amerikanska livet som jag bara ÄLSKAR!

Nu blir det snart middag! Sen får jag ta en dusch ska vaxa benen eftersom jag ska bada imon, good luck 2 me som suger på sånt haha ;P

Hörs sen, PUSS!


Nu ser jag typ ut såhär..I KNOW it is THE fjortiströja men jag ÄLSKAR den för att det står University California Los Angeles och det är precis va ja vill så..aa tröjan e nog made for me haha (a)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: