Gona

Skolan..

Kategori: Allmänt

Heej bloggis :D!

Gick aldrig o sov hos farmor igår, elr ja gick dit, men kom hem igen eftersom lillebror ville se Kung Fu Panda med mig hahaha..Det blev inte så mycket av filmen eftersom jag råka byta kanal vilket gjorde min lillebror mycket upprörd så han börja skrika så ja kasta en tidning o lalla slutligen blev ja utkastad från rummet hahaha, pallade inte så mycket med data igår kände mig ganska seg..o imorse kände ja mig seg som igår morse! så jobbigt det känns verkligen som man inte kan bära upp sig själv ur sängen elr hur man ska säga haha :P

Nu sitter jag här med Shabbu och jobbar på vårt företag..vi är så gryma va! haha nööööt, näe men dt går bra faktist ska berätta mer om vårt lilla fiktiva företag nån annan gång!

Skulle träna efter skolan men nej är alldeles för seg idag + att jag tänk springa hem o städa hela huset till mamma ist! Jag lovar er det är träning nog!! haha ;P
Ikväll blir det nog bio med flicksen,om ja pallar dvs känner mig som sagt väldigt seg..känner mest för att ladda ner någon film o sätta mig framför tv o ha dt mys med mig själv haha..låter som värsta torrisen men sånt behövs faktist ibland!
Nä men ja får se hur det blir :P

Nu måste vi forsätta jobba! Sen blir det in till stan en snabbis & leta efter en sak :P
Hör av mig senare PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: