Gona

Shopping-dag med mamma!

Kategori: Shopping

Haft en bra dag mina vänner? Min har vart brabra :D Vi skulle ju shoppa möbler o så, till morbrors lägenhet mest, så han köpte massor med möbler till hela hemmet och mamma köpte massa nytt till hallen! Oh va fint det vaaaar! Blev kär i en snyyyyyyygggg spegel som mamma sedan köpte, längtar tills den hänger hemma I love it! Den är alldeles för stor för o passa in i mitt rum men jag är nöjd så länge ja har den hemma! Fanns en liknande lite mindre som jag iallafall fick :P Längtar tills på måndag då sakerna kommer hem, då ska jag ta lite bilder o visa er!
Efter att ha kollat färdigt möbler så gick morbror iväg och jag & mamma stanna kvar o shoppa lite :P

Vi var i en second-hand butik där jag hitta en supersöt skinnväska som jag föll för, så den fick följa med! Sen hitta jag ett par stövlar i Wedins också som mamma ville köpa till mig, hittade dom i barnavdelningen haha men finns så snygga stövlar för barn nu för tiden fan!
Juuuste, när jag och mamma är ute o shoppar så kan vi inte vara utan choklad, never! Så vi fick syn på Ö&B (vi var på backaplan) så vi svängde in o gud va glad jag är att vi svängde in! Hittade massa fina sånna här affischer till mitt nya rum oh - I LOVE :D Ska inte ännu säga vad det var för några jag köpte, det ska jag visa när mitt rum är klart!
På tal om mitt rum, ikväll måste jag ta bort aaalla mina Zlatan-posters - missförstå mig inte, jag har absolut INTE slutat gilla honom, jag älskar honom fortfrande lika mycket, men jag känner liksom att jag växt ifrån det här med att ha varenda liten bild jag hittar på honom fastklistrat på min vägg..känns liiiite fjortis, så dom ska bort men han finns ju sjävklart kvar i hjärtat hehe..iallafall sen imon ska det målas! Äntligen! Soffan är också redo som ska in i mitt rum, oh va mys mitt rum ska bli!

Strax blir det en liten sen middag hehe, när vi närmade oss mäci så tittade vi på varan, jag o mamma men sen tyckte båda att ris med currysås och kycklingfilé skulle sitta SÅ mycket bättre, så snart får man mumsa i sig det!
Ikväll är det DH wuuuuuuuuhuuuu! Så ikväll tar man det lugnt, jag känner att det här lovet blir bäst så, just take it easy, känns skönare o umgås med familjen just nu, vet inte om jag börjar bli gammal? hahaha nee va tråkig jag låter, älskar o hänga med mina kära kompisar men just nu, vet inte känns som jag hör hemma mest! Ska träffa Maia någon dag under veckan, då blir det shopping och sen ta oss nått o äta, vi funderade på BIO men palla!

Nåväl nu ska jag iväg o duka bordet!
PUSS, hörs sen!


Innan man skulle iväg..

Fick syn på dessa, så alla Barcelona-fans go 2 Jysk!

Blev helt hysterisk när jag såg denna!!!..sen kom jag på att jag "växt up"..

Visst är den söt? (tänk till jeansshorts o vitt långt oversize linne på sommaren!!)

Finare IRL!

Dom mystiska affischerna, kan ni lista ut vad dom föreställer?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    skitsnygga saker ;)

    aa , de är basket hihi <3

    2008-10-28 | 20:32:50
    Bloggadress: http://nellyisacson.blogg.se/
  • Sofia säger:

    ååh va mys med shoopping :) jag ska shoppa imorgon !

    söt du va!

    2008-10-29 | 00:18:46
    Bloggadress: http://viitvaa.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    Svart vita posters på USA? hahah

    2008-10-29 | 11:33:43
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: