Gona

Godnatt!

Kategori: Allmänt

Godkväll bloggis!

Kvällen blev ju inte som jag direkt planerat haha, syrran stack ut, broshan stack ju också ut, jag & lillebror blev sura på varandra, mamma hade massor att göra så då fick jag ha familjekväll med mig själv haha :( , eftersom jag inte orkade baka så stack jag ner till ICA och köpte nedfrysta bullar som jag sedan la in i ugnen, fixade lite varm choklad och så satt jag framför TV:n o hade det mys med mig själv. Ibland är det faktist härligt och vara för sig själv, lägga i från sig mobilen, sätta sig bekvämt i soffan, svepa in sig i en filt och äta gott gott o titta på TV...TV:n är en av mina bästa vänner haha!
Blev inte så mycket plugg idag..ioförsig har jag ju inte så mkt..behöver bara träna på min svenska text som jag ska redovisa och så har ja lite spanskaläxa..får ta det sen..elr imon :) Imon måste jag ju dessutom fixa mina CV:n vill ha ett jobb NUUU!! Ska åka iväg till Schweiz - Genéva på vinterlovet och som jag älskar stiga in i deras butiker (och höra ett "bonjour" eller "salut" haha så charmigt!) & shoppa loss! Till det behövs pengar och inte orkar jag höra mammas och pappas tjat om att jag har shoppingproblem! haha alltid kul o ha sina egna pengar o inte behöva be mamma om pengar, man känner sig vuxen & ansvarsfull på något sätt! I like :)

Snart ska jag hoppa in i duschen sen får TV:n natta mig! Men först - packa ner väskan till imon, ska nämligen först gymma sedan simma med Shabbu! Kul :D

Säger godnatt nu eftersom ryggen börjar värka efter att ha suttit för länge framför datorn! Ska bara ladda ner någon rolig film först :D

Godnatt & PUSSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: