Gona

Rastlös & mobbad..

Kategori: Allmänt

Ja, såhär tråkigt har jag..nu ska jag svara på 50 väääldigt ointressanta frågor! Hittade inga bättre haha va så jäkla mycket om sex på alla andra o det tyckte jag va lite onödigt så here you go om du är en nattuggla som jag o är rastlös som fan.

1. Hur gammal är du om fem år?
22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Shabbu

3. Vilken är den senaste filmen du sett?
Step up 2

4. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jag kommer nu, tar med mig kläderna dit istället så fixa käk ja dör"

5. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms

6. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
gifta

7. När såg du senast din mamma?
3 sekunder sen..hehe

8. Vilken ögonfärg har du?
grön

9. När vaknade du i dag?
runt 11

10. Vilken är din favoritplats?
hmm..soffan?

11. Var tror du att du befinner dig om tio år?
USA

12. Vad skrämde dig om natten som barn?
var väldigt förtjust i skräckfilmer även fast jag fick världens mardrömmar

13. Vad fick dig att skratta senast?
Min & mina bröders påhittade dans tidigare idag

14. Hur stor är din säng?
ingen aning

15. Har du stationär eller bärbar dator?
både och

16. Sover du med eller utan kläder på dig?
halvt

17. Hur många kuddar har du i sängen?
två

18. Hur många landskap har du bott i?
ett

19. Vilka städer har du bott i?
Göteborg

20. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor

21. Vilken är din favoritglass?
choklad!!

22. Vilken är din favoritefterrätt?
allt som har med choklad & göra!

23. Tycker du om kinamat?
ja

24. Tycker du om kaffe?
nej

25. Vad dricker du till frukost?
juice eller vatten

26. Sover du på någon särskild sida?
näe sover på alla möjliga sidor

27. Kan du spela poker?
nej men vill lära mig!

28. Är du en beroendemänniska?
ja tyvärr haha, fastar lätt för god mat..och bra musik

29. Känner du någon med samma födelsedag som din?
yeeay Gustav i klassen fyller år samma dag som jag!

30. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska & albanska, liiiiiite spanska haha

31. Har du någonsin åkt ambulans?
nej

32. Föredrar du havet eller en bassäng?
både och..

33. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Desperate Houswives

34. Kan du rulla med tungan?
va menar du nu..?

35. Vem är den roligaste människan du känner?
Min bästa vän Itman

36. Sover du med gosedjur?
nej

37. Vad har du för ringsignal?
nån töntig som fanns på mobilen

38. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
jaa

39. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
hårspray

40. Kan du byta olja på bilen?
nej, aldrig testat

41. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
nej har inte körtkort

42. Vilken var den senaste boken du läste?
Tagg i hjärtat av Cannie Möller

43. Läser du någon dagstidning?
ja, metro

44. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej men månadstidning..

45. Dansar du i bilen?
om det är bra musik så

46. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
The voice

47. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
inköpslista

48. När var du i kyrkan senast?
oj..någon månad sen när jag & Shabbu råka hamna i en av misstag..

49. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Göran Fors!

50. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
två dar I think..


Tänkte avsluta detta inlägg med o lägga upp en bild på Paulin & mig på hennes studentmiddag!

PUSS!!

Kommentarer

  • noescape säger:

    Sv: tack

    Visst kna man bara inte leva utan HOUSE music?! :D älskar muuskik!! :D

    2008-10-30 | 08:44:24
    Bloggadress: http://noescape.blogg.se/
  • Shabbu säger:

    48 HAHAHAH jag tror jag dör lite

    2008-10-30 | 12:06:17
    Bloggadress: http://shab.blogg.se/
  • Arlinda säger:

    Snor din lista :) hehe btw bra blogg!

    2008-11-01 | 21:28:03
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: