Gona

TV-nerd..

Kategori: Allmänt

Sitter framför TV:n och latar mig..orkar inte med skola imon! fyyfan vad jag längtar till lovet! Skulle verkligen vilja åka bort till höstlovet, men får se hur det blir med det..på jullovet kanske vi åker till Kosovo!! Yeay jag hoppas det! Så kul, har bara vart i kosovo en gång tidigare under vintern, fast då var jag typ 10 om inte mindre och var bara där en vecka :P .. Blir kul och kunna gå runt och klä sig snyggt i vinterkylan också! Man känner ju alltid så snygg där eftersom modet där borta är lite efter..finns dock massa modemedvetna flickor där numera..haha jaja ska inte tjöta om det mer..imon har jag spanska..and you know how I feel about that! OOOORKAR INTE! Iallafall låg och tittade på filmen "I hennes skor" som går på kanal tre just nu, men så kom jag på att jag sett den så jag pallar inte..ska egentligen föna mitt hår nu, men pallar faktist inte så det får vara såhär lockigt elr vad man ska kalla det imon..

Juste! Glömde berätta förut, såg sööötaste klänning på Gina idag!! Söt rosa finfin klänning! Tänkte mig själv brun i den + mina lackklack åh..blev kär, den hade dock nät elr vad det heter hehe som stack ut underifrån typ 2 cm men det tänkte jag att man kan klippa bort? I totally like it..problemet är bara att sånt kan man ju inte köpa i Gina? Alla kommer gå runt med den =( Fan Gina..Såg även en kjol som mirna tänk och köpa, jättefin men vi tänkte den mer som klänning, dt var så gulligt..I like..Jag köper ofta kläder från Gina Tricot men när det gäller typ festklänningar och sånt så vet jag att det är väldigt stor chans att någon kommer dyka upp med något därifrån så därför avstår jag när det gäller festklänningar..maybe I should ignore it this time? hehe..får se :)

Hitta tyvärr ingen bild på sötrosa klänningen jag prata om men på kjolen hitta ja..


Den ser jättetråkig ut på bilden I know men skitsöt IRL! (Den breda delen längst upp är mycket bredare än på bilden så det GÅR faktist ha som klänning!) 199kr


Hittade även denna supersöta väska på deras hemsida! I want.. 99kr

Måste nog säga godnatt nu, känner mig ganska seg så det blir nog ingen mera data för min del, sov gott mina vänner så hörs vi imon! PUSS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: